THIS OR THAT HALLOWEEN TAG

halloween2

1. Suklaa vai hedelmäkarkit? Pienenä olisin valinnut hedelmäkarkit, mut nykyään oon enemmän suklaan ystävä.

2. Noidat vai vampyyrit? Molemmissa on omat kiinnostavat puolensa. Teini-ikäsenä olisin varmasti sanonu vamppyyrit, mut nyt kyllä vastaan et noidat.

3. Karkki vai kepponen? Mä oon todella huono keksimään kepposia, joten sanon karkit.

halloween1

4. Halloween juhlat vai kauhuelokuva? Halloween juhlat ehdottomasti! En oo oikeen kauhuelokuva ihmisiä, mutta kyllä niitä tulee silloin tällöin katsottua. 

5. Luurangot vai zombiet? Luurangot. Niiden seurassa ei kauheesti tarvitse pelätä että tulis syödyksi.

6. Pelottava vai hauska naamiaisasu? Valitsen aina sellaisen hahmon johon voin panostaa kunnolla. Sanon siis pelottava. Hauskat asut ei oo oikein mun juttu. Se on joko pelottava tai todella hahmoon uppoutuminen.

7. Pulloruokkisitko zombivauvaa vai kävelisitkö yksin pimeässä metässä? Riippuu ihan siitä että onko sillä vauvalla jo hampaita. Eihän se silloin voi satuttaa? Paitsi kenties raapimalla. Metsään en ainakaan menisi, sillä säikyttäisin vain itse itseäni. Olen hyvin vainoharhainen ihminen. Varsinkin pelon iskiessä.

halloween3

8. Lepakot vai mustat kissat? Lepakkovauvat ovat söpöjä, mutta taidan mennä nyt kissalla. Olen aina toivonut mustaa kissaa.

9. Pumpkin spice vai kaakao? Ihan tämän kysymyksen vuoksi tuli maistettua Starbucksin Pumpkin spice lattea ja oli se ihan ok. Ei pahaa, mutta taidan silti sanoa nyt kaakao. Oon enemmän makean perään.

10. Juhlimassa naapurin luona vai kaupungilla? Joskus olisin sanonut kaupungilla ehdottomasti, mutta nykyään tykkään enemmän kotibileistä. Joten naapurilla.

Miten sä vastaisit näihin kysymyksiin?

xoxo
Paula

4 kommenttia:

  1. Tämä oli hauska! Hitsi kun en ehdi tekemään tätä tän vuoden halloweenin puolella, mutta pitää laittaa muistiin ensi vuotta varten! Kaikkea muuta halloweenhenkistä onkin onneksi jo tullut postailtua :)

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi hauska tag! :) Voisin itse tehdä tämän saman ensi vuonna!

    VastaaPoista
  3. Oih, mun on pakko kopsata tää omaan blogiin! Ja vielä tänään :D

    VastaaPoista
  4. Oii olipa hauska postaus, en ookkaan tällasta ennen lukenut! Noi kuvat sopi kans hyvin tähän :)

    VastaaPoista

Pidetään kommentikenttä siistinä, kiitos ♥

Viimeisimmät postaukset